vrijdag 10 augustus 2007

Mick,Fenna en Lisa 2


Het was zo ver Mick en Fenna deden mee aan de wielerwedstrijd
alle twee voor de derde keer. Fenna moest nog een ronde rijden maar Mick 3 om dat hij nu 7 is en in een andere leeftijds groep viel. Voor de start regende het een beetje maar toen ze gingen fietsen was het droog .Fenna star-te in de aller eerst groep en ze kwam als vierde over de streep ze kom met nummer drie niet in halen. Maar ze was wel blij dat ze zo goed gefietst had.
Toen moest Mick en die had er ook echt veel zin in alleen had hij pas net voor de start gehoord dat hij wel drie rondjes moest dus moest hij even een andere inschatting maken. Maar het ging wel goed hoewel hij wel in de staart van de wedstrijd eindigde en toen de spieker riep dat Micky Oud ook over de streep was was zijn dag ook helemaal geslaagd. Ze hadden al een shirt gekregen en toen kregen ze ook nog een pet en een vaantje dus het was weer helemaal geweldig.
Ook Lisa had een shirt-je gekregen dus die was ook weer blij.
Hier staan ze alle drie met hun shirts en petten.
Na de race hebben we lekker een DVDtje gekeken en nog een potje gesjoelt. Niet te geloven Oma won en Mick werd tweede.
Gisteravond heb ik ook een bad gehad ik had gezegd dat ze mij niet mochten nat spetteren als ze in bad gingen alleen de laatste avond . Want vorig jaar had ik elke dag een nat pak. Dat ging goed maar gisteravond was het een heus water ballet.
Ze gingen toch al laat om dat de wielerronde hier langs kwam. Maar met het water gooien kwam er nog wel een kwartiertje bij.
Het was echt lachen, gieren ,brullen. Ik was drijfnat en wat hadden ze een pret ik had wel alvast mijn shirt uit gedaan maar mijn spijkerbroek was klets nat en van morgen nog niet droog
Ze lagen ook niet voor 10 uur in bed. Opa en oma gingen een half uur later want we waren een beetje moe en we hebben allemaal tot over achten vanmorgen geslapen. Ik denk dat we allemaal een beetje moe waren.
Op het einde van de ochtend hebben we ze weer terug naar Hilversum gebracht zo kwam er een einde aan een leuke logeer partij. Toen we thuis kwamen hebben we de boel een beetje opgeruimd. Het was wel erg stil Rakker heeft nu het rijk weer alleen. Hoewel hij het toch ook wel leuk vond geloof ik want hij zat de hele tijd bij Lisa of Fenna en die waren ook erg lief voor hem.

Geen opmerkingen:

Oud- Leeuwenstein

Oud- Leeuwenstein