woensdag 15 augustus 2007

Verlaat verjaardags cadeau



Vanmiddag kreeg ik nog een of eigenlijk twee cadeaus, dit waren verlaten verjaardagscadeautjes. Annebeth en Vicky twee dames van de knutselclub kwamen gezellig op de thee
en die hadden nog een verassing voor me.
Annebeth had Rakker voor mij ge wolvilt en hij lijkt echt hartstikke goed. Hij is een beetje aan de grote kant maar dat is niet zo erg er zijn n.l ook van die grote Zwitserse sennenhonden.
Het is echt een plaatje en echte Rakker, vond het ook wel leuk geloof ik hij deed er zo voorzicht mee of hij een puppy had. De etensbak heb ik van Vicky gekregen.
Dus mijn huis wordt nu super goed bewaakt.
Het was erg gezellig en we hebben heerlijk over poppenhuizen en mini dingen zitten kletsenen over de plannen wat we allemaal nog willen gaan maken.
We hebben nog bergen plannen dus hoeven we ons voorlopig niet te vervelen.

Geen opmerkingen:

Oud- Leeuwenstein

Oud- Leeuwenstein