vrijdag 14 september 2007

Bedstee en vloer






Ik heb deze week veel aan het kamertje op de zolder gedaan.
de bedstee gemaakt en onder in de bedstee een lade waar de kinderen in kunnen slapen. Ook de vloer heb ik gemaakt
deze planken vloer is van flexa verflatjes. ,geschuurd en daar na in de donkerbruine was gezet daar na weer geschuurd en weer in de donkerbruine was nog een keer geschuurd en toen in de lichte gele was
het resultaat een oude planken vloer op de foto komt hij jammer genoeg niet echt goed tot zijn recht.De lade onder in de bedstee slaat op soort railsjes van hout. Hij kan zo niet verder naar achter schuiven en staat lekker stevig alles staat nu in de grond verf. Omdat ik nog geen behang heb moet ik even wachten om te zien wat de kleuren van de bedstede worden. Meerdere foto,s
staan op mijn foto site bij Bouw Oud -Leeuwenstein en zullen ook in " Het verhaal" voorkomen.

Geen opmerkingen:

Oud- Leeuwenstein

Oud- Leeuwenstein