vrijdag 7 september 2007

Schilderijtjes



Ik ben de afgelopen week aan het mini schilderen geweest.
Kleine olieverf schilderijtjes. Ze zijn nu nog nat want dat is het nadeel van olieverf het duurt altijd veel langer dat het droog is dan acryl. Maar het is leuker om te doen en ik vind zelf ook dat ze mooier worden.
Nu hoop ik wel dat ze zondag zo droog zijn dat ik ze in kan lijsten want volgende week moet ik er twee weg sturen naar poppenhuis vrindinnen die jarig zijn. Ik heb er het afgelopen jaar al heel veel verstuurd die staan allemaal op de foto site. Maar hier zitten er wel een paar bij die ik zelf ga houden voor in mijn eigen poppenhuis.
Het is wel heel leuk om weer te schilderen vroeger heb ik heel veel geschilderd allemaal groot. Het halve huis hangt er vol mee
gelukkig nemen mini schilderijtjes veel minder plaats in.

Geen opmerkingen:

Oud- Leeuwenstein

Oud- Leeuwenstein