zondag 28 oktober 2007

Beurs Arnhem



Vandaag naar de beurs in Arnhem geweest. Om half 9 stond Jose voor de deur die zou hier heen komen en toen gingen we Ingrid daar na Betty en Arina op halen.

dus met vijf vrouwen in een auto naar Arnhem toe.

We waren er om even over half 11 er stond nog maar een kleine rij.

Vicky, Annebeth en Marion waren er al en na een kopje koffie gingen we kijken naar wat er dit keer weer voor moois te zien was.

Omdat we met veel waren gingen we of met z,n twee of alleen kijken, anders zie je de helft niet.

Werkelijk ik heb weer de prachtigste dingen gezien.

om Half een hadden we afgesproken om met elkaar te lunchen

toen om drie uur nog eens wat drinken en om half 5 toen het afgelopen was weer verzamelen en naar huis. Vanmiddag ben ik met Betty aan het kijken geweest die heeft een heel mooi kleed gekocht om te borduren, en spullen om boekjes te maken.

Zelf heb ik ook nog wat kleine spulletjes gekocht

Maar daar kom ik later wel op terug.

Om 5 voor 7 was ik thuis vanavond toen was ik echt wel moe, Na een heerlijke beurs dag

Geen opmerkingen:

Oud- Leeuwenstein

Oud- Leeuwenstein