zondag 30 maart 2008

Beurs weekend

Vandaag weer naar de beurs geweest en dit keer om te shoppen

Van morgen om kwartover 9 stond Vicky voor het hekje van de tuin ze had zich verslapen had even niet aan het verzetten van de tijd gedacht. Ingrid die Marja eerst was gaan halen had ze wakker gebeld en toen was Vicky maar hierheen gekomen. Juist op dat moment belde Arina op dat ze niet mee ging wegens buikloop. Toen kwamen Ingrid en Marja ook zo dat we konden vertrekken . In de auto weer Arina opgebeld en haar toch maar over gehaald mee te gaan dit moest voor de oprit Zoetermeer. Toen op weg naar Arnhem , om 11 uur waren we er en Annebeth en Marion waren er net en zatten aan de appeltaart met koffie

Wij ook aan de koffie een om even voor half 12 aan de wandel om alles gaan te bekijken.

het was weer heerlijk heb echt genoten van alles wat er te zien was .wat een mooie dingen

Eerst even weer naar Marian want ik had gisteren een boek laten liggen maar voor ik bij haar was had ik ook nog een mooi boek gevonden.dat heb ik toen ook maar bij haar gelaten anders had ik de heledag met een tas met tweeboeken moeten lopen. Echt heerlijk kopen snuffelen en kijken en een paar kleine dingentjes gekocht. Om 1 uur hadden we afgesproken met z'n allen te eten op de tribune dus weer heerlijkzitten kletsen . om drie uur nog een theepauze en om half vijf hadden we het wel zo ongeveer gezien. Op een moment waren we Arina kwijt we hadden afgesproken op het midden pad en als we iemand kwijt waren belde we meest even mobiel maar Arina nam niet op. Toen is ingrid naar de info balie gegaan en heeft ze om laten roepen. echt lachen.. echt we hebben heel veel plezier gehad en toen ik vanavond uit mijn tas viste de dingen die ik gekocht had bleek het toch wel veel te zijn..

Geen opmerkingen:

Oud- Leeuwenstein

Oud- Leeuwenstein