woensdag 12 maart 2008

Kantklossen en konijnenhok



Gisteren hebben we weer een kantklos les gehad. Ik heb weer heel veel geleerd.

het begint echt hoe langer hoe beter te gaan. Het gene waar ik nu aan bezig ben begint warenpel op iets te lijken en voor mijn gevoel gaat het ook goed.

dus een fotootje . Het spelden kussen wat er bij ligt heb ik vanmiddag gemaakt.

Verder heb ik van de week een konijnen hok gemaakt datheb je als je een verhaal schrijft dan moeten de dingen waar je over schrijft ook t.z.t gemaakt worden.

Tanja was ook maandag jarig dus ben ik daar lekker op de koffie geweest . ze had afgelopen zondag haar verjaardag al gevierd gelijk met die van Marc want die was de 4 de jarig. Van de week niet echt veel thuis geweest dus. Maar zo verveeld een mens zich niet.

Geen opmerkingen:

Oud- Leeuwenstein

Oud- Leeuwenstein