zondag 18 mei 2008

zondag

Voor allemaal die denken hè geen nieuw deel van het verhaal.
klopt , het eerste boek dat uit 50 hoofdstukken bestaat is ten einde màààààr na de vakantie
gaan we gewoon weer verder en kan iedereen weer verder lezen de gebeurtenissen
op Oud- Leeuwenstein.

Ik moet eerlijk zeggen dat het heel vreemd was dat ik deze week niet ging verzinnen hoe het verder ging. Maar voor mijn hoofd is het wel goed even niet te veel doen want na dat ik 14 dagen geleden mijn hoofd erg gestoten heb en in het rijke bezit ben van een lichte hersenschudding.(ik geloof dat ik in herhaling val maar het is zo`n hele gerust stelling dat ik hersens heb) Het is prettig om nu even rustig aan te doen.


Vandaag zijn we gaan knutselen met de minimasters bij Annebeth en we zijn aan het wolvilten geweest. Het was erg gezellig en het resultaat na een daagje vilten een beertje.

Helaas heb ik op dit moment geen foto,s om dat ik het toestel vergeten was.

Ik had voor de gastvrouw een opberg poefje gemaakt in de vorm van een dobbelsteen voor in haar speelgoedwinkeltje

Geen opmerkingen:

Oud- Leeuwenstein

Oud- Leeuwenstein