zondag 20 juli 2008

Een jaar een weblog

Afgelopenweek is het een jaar geleden dat ik mijn weblog begon in dat jaar heb ik 8400 bezoekers gehad. Ik vind die score best wel goed. Kijken wat het komende jaar brengt

Ik ga er in iedergeval mee door om poppenhuis wetenswaardig heden en ander dingen te vermelden.



Eer gisteren hebben we het Aquarium helemaal schoon gemaakthet was plotseling vol met blauwalg en het rook alles behalve fris. Eerst een hele grote teil water er uit toen een groot aantal planten verwijderd waar de alg op zat er bleef toen niet echt veel over. Daar na ook de vissen er uitgehaald en de restplanten toen maar alles grondig gereinigd. Heel de bak leeg.

Alles er weer in en in de loop van de middag ook de vissen. Gisteren een paar plantjes bij gehaald en alles leeft nog en hij gaat er steeds weer mooier uitzien.



het is de laatste dagen niet echt mooi weer het regent telkens dus het is heel mooi knutsel weer.

Als het regent en de Zon schijnt dan heb je kans op een mooie regenboog zo ook gisteravond ik heb maar even een fotootje gemaakt.

En wat dat knutselen betreft, ik ben geraniums aan het maken die moeten nog in bloembakken aan het balkon. De bakken moet ik nog maken. Maar die bloemen, kan ik leuk maken tijdens het kijken naar de Tour de franche op de TV. Ik kan voorlopig nog vooruit want ik moet nog 4 bakken vullen. De Tour duurt nog een week ik denk dat dan het doosje wel vol zal zitten.

1 opmerking:

Anoniem zei

ziet er gezellig uit die geraniums. Zie dat je het nu ook met die balletjes doet die ik vaj jou heb? Gaat lekker he je kan ze nu mooi er om heen plakken de bloemen. De regenboog en de vissen zien er ook mooi uit.

Groetjes Lenie

Oud- Leeuwenstein

Oud- Leeuwenstein