zondag 7 september 2008

afgelopen week

Afgelopen week was een beetje vreemde week.


Nadat we zondag Ad zijn verjaardag gevierd hadden met schitterend weer en maandag ondanks Ad zijn verjaardag een gewone maandag was. Kreeg ik dinsdag het lumineus idee om het dak van de serre schoon te maken. En soms heb je wel eens het gevoel dat je door een werkbij aangestoken ben dat had ik dus dinsdag. `s middags nog een hoes voor mijn nieuwe kant klos kussen genaaid en een draag tas. ik de avond nog een heerlijk stuk zitten kantklossen. mijn dag kon niet meer stuk. Die nacht die daar op volgde was Ad een beetje in de weer hij had het heet en kon niet slapen , ik toen ook niet. de dag die toen kwam verliep redelijk normaal.


maar s 'avonds kon Ad in eens niet meer staan en hij had het ontzettend warm het water liep van zijn hoofd. De dokter gebeld die kwam en wat bleek Ad heeft Wondroos. daar ben je dus ook goed ziek van, gelukkig gaat het nu alle maal al weer heel wat beter. Maar zo doende hebben we heel wat dingen mis gelopen. Gisteren was er een Baby borrel bij ons nieuwe buurmeisje.


Ook had ik naar het Oogst feest gegaan in Zevenhuizen, maar dat doen we volgend jaar maar.


Vandaag vierde Mick zijn verjaardag daar zijn we ook niet naar toe geweest en Floortje (buurmeisje)en Lex. (buurjongen) Maar wij zijn gewoon thuis. Ad heeft vanmiddag lekker TV gekeken en ik heb met fimo in de weer geweest . Ik heb afgelopen week tussen al de dingen door een gouds pijpenrek gemaakt en daar voor moest ik de pijpen voor maken.. Zo zijn we de week aardig door gekomen. Eigenlijk had ik de plannen gehad om deze week met "Het Verhaal "weer verder te gaan maar helaas door alle toestanden is daar niks van gekomen. Maar vanaf volgende week Zondag kan er weer gelezen worden hoe het verder met Mientje en haar familie gaat. Ik ga nu naar de koffie want de buurvrouw heeft een lekker stukje appeltaart gebracht voor de thuis blijvers.

1 opmerking:

Marja zei

ooooo joke wat vervelend voor ad!
hopelijk is ie snel weer beter......
en wat een super pijpenrek en pijpen heb je weer gemaakt!
xx marja

Oud- Leeuwenstein

Oud- Leeuwenstein