zondag 14 september 2008

Beurs Vaassen





Vandaag ben ik vrij onverwacht naar de beurs in Vaassen geweest


Ik had in het begin van 't jaar al opgeschreven waneer deze beurs was om er eventueel naar toe te gaan . Maar toen 1 1/2 week geleden Ad ziek werd ( wondroos)dacht ik zet dat maar van je af hier komt niets van. Maar gelukkig is Ad weer helemaal opgeknapt . dus kon ik weg.


Eerst zou ik met Tine meerijden maar omdat Ingrid gisteravond ook plotsklaps mee kon


zijn Ing en ik samen gegaan .


Het was een ontzettend gezellige beurs met heel veel mooie dingen en alles was heel erg gemoedelijk. Ook was het een heel betaalbare beurs met heel leuke koopjes.


En iedereeen had heerlijk de tijd voor elkaar Kortom volgendjaar gaan we weer.


Ingrid was ook helemaal in een hoera stemming ze heeft eindelijk behang gekocht voor de burgemeester zijn kamer . ze kan dus ook weer voor uit in haar Libelle huis.


We hebben ook heel veel mensen van het forum gezien en Marja was heel erg verbaast dat ze ons zag om dat ze niet wist dat we gingen. Ook heb wat foto,s gemaakt doe ik hier bij zal zetten . en als je dacht dat ik niks gekocht zou hebben . Mis hoor maar een kompleten kast van twee euro voor winkel "Oude Goud "laat je toch niet lopen. En zo waren er wel meer koopjes die ik niet kon laten liggen we hebben ook bij Stella een workshop soep maken gedaan heel erg leuk.


Ook is mijn vest weer terug uit Bellingwolde en Sylvia had een boek besteld dat er inmiddels ook was en de boekjes van Sylvia zelf net workshopjes heb ik mee gebracht .


Na een paar kleine file`s waren we om even over 5 weer thuis na een heerlijke beurs dag

Geen opmerkingen:

Oud- Leeuwenstein

Oud- Leeuwenstein