woensdag 17 september 2008

Fimo

Vanmiddag een poosje met fimo zitten stoeien , wat kan je daar leuke dingen mee doen

ik heb een poosje geleden heel veel van mijn buurvrouw gekregen. Heel veel verschillenden kleuren. Ik had laatst ook al een paar serviesjes gemaakt .

Hoe meer je er mee doet hoe handiger je er mee word.

En omdat we toch nog een beetje aan huis gekluisterd zijn is het een heerlijk tijd verdrijf.

En ik moet voor mijn winkeltje toch van alles hebben .

Zo wel Ad als ik waren snot verkouden naar gelukkig gaat het weer beter , maar gisteren zouden we naar de verjaardag van Willem gaan maar dat ging niet door ook omdat we weer bang waren dat de wondroos van ad weer terug kwam. Gelukkig was het alleen de verkoudheid maar. Ik heb de laatste dagen dus heel veel geknutseld, de meeste dingen zijn cadeautjes en zo lang ik die nog niet gegeven heb zet ik ze hier nog niet neer.

1 opmerking:

Daisy zei

Hi Joke
Beautiful pieces of fimo

Oud- Leeuwenstein

Oud- Leeuwenstein