zondag 21 september 2008

van alles wat




Even snel een stukje schrijven


zo gaan we weer knutselen met de minimasters van daag gaan we naar Ingrid


en we nemen de winkels mee want we gaan aan de straat beginnen,


Het lijkt wel een uitdragerij wat ik allemaal mee moet nemen Ook nog kadootjes voor Marja en en Vicky want die zijn jarig geweest


ik heb ook zo juist nog even "het vervolg" op het ander blog gezet ik zet hier even de link http://oud-leeuwenstein2.blogspot.com/2008/09/gelukkig.html


ik plaats nog even de foto,s van de kadootjes en dan ga ik fijn een daagje knutselen


Het dien blaadje is voor Marja de Taart plato's voor Vicky ingrid krijgt een tuinspiegel nog voor haar verjaardag en een
de meest aan de rechterkant is voor Ingrid
De krantenhanger is voor Ingrid omdat ze gast vrouw is

Geen opmerkingen:

Oud- Leeuwenstein

Oud- Leeuwenstein