woensdag 1 oktober 2008

Hertshoorn varen, Dolfijnkantklossen



Mijn computer heeft de laatste dagen flinke kuren gehad ik kon telkens niet op het net. Of hij ik kreeg on gevraagd andere site,s Maar nu ik hen Hitpro een paar maal doorheen laten gaan lijkt het er op dat het verholpen is . omdat ik toch niks op de PC kon doen heb ik maar een Hertshoorn gemaakt uit het boekje van Sylvia en ik heb me weer op het kantklossen gestort over 14 dagen met ik weer naar les maar ik wilde zelf proberen er uit te komen

Ik ben met die dolfijn bezig en het is iets wat ik nog nooit gedaan heb. ik moest een stukpatroon lezen. Na dagen er over gedacht te hebben ben ik gaan proberen en het is gelukt ik ben helemaal in de wolken nu moet ik nog een heel stuk zo verder klossen maar ik weet nu hoe het werkt het is wel heel leuk om het uit te puzzelen
maar je ben voor je er erg in heb wel zo een paar uur verder.

1 opmerking:

Tineke zei

dat is het leuke van klossen Joke.....zelf uitproberen

Oud- Leeuwenstein

Oud- Leeuwenstein