zondag 19 oktober 2008

Lampje en Jardinière


De afgelopen week heb ik best veel geknutseld donderdag het fimo feestje .
Woensdag avond heb ik met heel veel andere van het poppenhuisforum een Jardinière gemaakt
Sylvia gaf een workshop en met de chatbox konden we onderwijl met elkaar communiseren.
Ik had dit nog niet eerder gedaan veel ander al wel omdat Marja een paar weken geleden op die wijze een agenda gemaakt hebben. Maar voor mij was dit nieuw naast je PC zitten te knutselen. Het resultaat was wel heel erg leuk. Maar de lijm en de verf op je toetsenbord is minder handig. Ook heb ik nog een lampje gemaakt want toen ik aan het zoeken was naar de attributen die ik voor die Jardinière nodig had kwam ik allerlei dingen tegen waar ik wel weer iets mee kon.
Zo heb ik twee jardinières of bloempot op stam zo als Ad ze noemt gemaakt en van een doorschijnende kraal een lamp. Oud-Leeuwenstein2: Geluk kan je zien hoe hij brand

De komende week gaan we met de buren mee naar Ameland dus zal er niet echt veel geknutseld worden.

Geen opmerkingen:

Oud- Leeuwenstein

Oud- Leeuwenstein