zondag 5 oktober 2008

Omdat Ad niks kan om dat hij toch nog wel veel pijn heeft heb ik het extra druk.van morgen om kwart over 10 even een andere was er in doen en dan was ik klaar om even mijn blog te schrijven en het verhaal dat ik mijn hoofd ontspruit. Kom ik boven de zolder met water. ik denk O jee de wasmachine is buiten zijn oevers ( de bak waar hij staat ) getreden. maar dat was niet zo. het overloopje van de verwarming kon zijn water niet kwijt de afvoer zit verstopt. Maar eerst gekeken of ik er bij kan ja moest de droger weg bleek dat die bak waar de wasmachine in staat vol met oude waspoeder ligt omdat hij heel vaak heeft over gelopen. dus schoon maken . toen met heet soda water geprobeerd de boel weer open te krijgen dat is helaas niet gelukt. dus morgen maar een loodgieter bellen ik heb er een emmer onder gezet en hij loopt voorlopig nog niet over.

Toen alles weer een beetje opgeruimd was, was het inmiddels bijna een uur geworden en moest de Rakker weer uit het het plensde buiten . En we moesten daarna weer gewoon eten omdat Ad nog al veel pijnstillers nodig heeft en hij een goed gevulde maag moet houden.

Ik had veel plannen om vandaag te gaan doen maar daar is niks meer van gekomen

dus geen vervolg vandaag ( komt van de week wel hoor ) Ik heb van middag om een beetje tot rust te komen lekker zitten kant klossen.


Gisteren was ik oog naar de beurs geweest in Rijswijk gezwellig met Lenie en Joop. Ik had een aantal dingen besteld o.a loep lampen voor de dames van het kantklossen en een band van P&M voor Betty die moest ik ophalen .Marcel (de buurman) heeft een poosje bij Ad gezeten en ook de hond uitgelaten. Omdat Rijswijk niet echt ver was ben ik toch maar gegaan ondanks dat Ad niet echt fit is . het was wel weer heel leuk en ik raak altijd heel gemotiveerd om allerlei dingen te gaan doen. Maar helaas vandaag niet geknutseld want na dat waterballet op de zolder had ik echt geen zin meer om iets te gaan doen. Ik zal een foto plaatsen van de aankopen.

Ik ga ook stoppen want Renato komt zo koffie drinken.

Geen opmerkingen:

Oud- Leeuwenstein

Oud- Leeuwenstein