dinsdag 11 november 2008

11 nov

Hallo hier ben ik weer.


Na problemen met het Internet ,ik kon niet op het net komen en dan ben je echt wel gehandicapt. Want je ben zo gewend om taltijd meer er op te kunne en als het dan om technische redenen niet kan valt dat bar tegen.


We hebben het op het moment ook druk met ziekenhuis bezoeken. Met Ad gaat het nog steeds niet echt lekker. Vrijdag bij de internist geweest ,die heeft ons door verwezen naar de pijnpoli. daar zijn we gisteren geweest er was toen wat aan zijn medicatie veranderd maar van morgen had hij zo vreselijk veel pijn dat de pijnpoli weer gebeld en net hebben we nu een pleister tegen de pijn geplakt. De oorzaak is nog steeds erg onduidelijk. Morgen moet hij naar de long arts.


Ik heb toch nog wel wat geknutseld de laatste dagen aan aantal kleine dingen. Dat is lekker voor de afleiding. Vanmiddag wil ik wel naar kantklossen gaan ik moet weer een moeilijk bocht je maken en daar kan ik wel even iets van hulp gebruiken.

Even een foto neer zetten van de laatste knutsels

1 opmerking:

Unknown zei

Dat noem je niet 'wat' geknutseld, ik vind het geweldig!
Die krans ook! Helemaal herfst!!!

Oud- Leeuwenstein

Oud- Leeuwenstein