zondag 23 november 2008

Sneeuw


Eigenlijk hadden nu bij Petra en Erik-Jan moeten zijn, om Petra haar verjaardag te vieren maar het sneeuw zo hard dat we de reis maar niet gewaagd hebben. Zo heb ik nu even tijd om mijn blogs te schrijven. Deze week was wel een hele spannende week. Donderdag kregen we voor de uitslag van Ad bij de longarts van het onderzoek van dinsdag. Gelukkig waren er geen verontrustende dingen op te zien. Het leek wel of er een 100 kilo blok van ons af viel. Vrijdag waren we alle twee zo ontzettend moe naar dat is nu allemaal weer een beetje normaal. Gisterenmiddag zijn Sanne en Maikel geweest en dat was erg leuk. Marc en Tanja moesten boodschappen doen en Oma mocht de kinderen zoet houden. Ze wilde met fimo klei boetseren. Dat hebben we dan ook gedaan de hele middag zijn we bezig geweest. Met Sanne heb ik kralen gemaakt die kan vandaag een ketting rijgen en Maikel heeft bommen met een lont en een kanon gemaakt ik heb hem wel geholpen met de wielen en voor ze naar huis gingen waren de wielen aan de loop geplakt zo dat het kanon gebruik`s klaar was.Ik heb zelf van de week nog een brievenbus gemaakt voor in de meesterstraat. Ik heb hem na gemaakt van een plaatje dat ik ge googled had.

2 opmerkingen:

Marja zei

OOOOO joke wat fijn voor jullie dat er nu een uitslag is en dat alles oke is!.....
wat heb je weer gezellig met die kleintjes zitten fimoén....
een wat een prachtige brievenbus heb je gemaakt voor in de straat super!!!
xx marja

Anoniem zei

Hoi Joke zie dat je weer lekker bezig ben geweest met je kleinkinderen. Die zijn vast harstikke blij met zo'n crea oma.

En die brievenbus wauw hij is heel mooi geworden hoor. Dat staat mooi in onze meesterstraat.

Gr lenie

Oud- Leeuwenstein

Oud- Leeuwenstein