dinsdag 25 november 2008

update Kerstkastje 1





Vandaag weer even aan mijn kerst kastje gewerkt. Vanmorgen wilde ik vroeg beginnen omdat ik ook van middag naar kantklossen moest maar mijn oude buurvrouw Marion kwam even een kopje koffie drinken dus dat vroege beginnen zat er niet in.




Gisteravond had ik de vloer nog gemaakt. Vanmorgen begonnen met schuren en in de was zetten. Het ruikt hier nu heerlijk. Daar na de schouw gezaagd en toen was het al weer tijd om te stoppen.




Net even de lambrisering gezaagd en geplakt.en even geleken of alles paste. Ik weet niet wat is zo nog ga doen er moet heel veel geschilderd worden.

1 opmerking:

lenie zei

Dat heb je weer leuk gedaan hoor je heb weer fantasie genoeg zie ik. Toppie hoor ik blijf je volgen.

Groetjes Lenie

Oud- Leeuwenstein

Oud- Leeuwenstein