dinsdag 30 december 2008

200ste bericht


Ik zag net dat dit mijn 200 ste berichtje is en dat op 30 dec.



Om te beginnen Ad is weer uit het ziekenhuis. Zondag twee dagen geleden mocht ik hem op halen.



De avond daar voor was ik met Ingrid naar Ad geweest ze was er toen Ad zijn long in klapte en hij naar het ziekenhuis moest. en nu was ze de laatste die op bezoek kwam voor hij naar huis mocht. Toen we bij Ad geweest waren ben ik mee naar Ingrid gegaan en daar hebben we heerlijk zitten kaas fonduen,.








Het is wel echt weer fijn dat hij thuis is het scheelt zo veel ge rit.


`s Avonds hebben we ons verlate kerstdiner gegeten.







En maandag was ik ziek mijn darmen gingen een eigen leven lijden met het gevolg dat ik een abonnement op het toilet had. en ik had het de heledag koud. Nu was het ook wel koud maar dit was anders ik had gewoon koorts. Een week geleden had Tanja het ook en Thea ook het was gelukkig over met een dag.vandaag voelde ik me weer prima.



Het is weer eens ouderwets winter .
vanmiddag ben ik met Rakker gaan wandelen en ze waren overal aan het schaatsen. dat leverde weer een paar schitterende foto,s op





Er word op het moment heel niet geknutseld daar beginnen we volgend jaar wel weer aan.

2 opmerkingen:

lenie zei

leuke foto's en gezellig die kaas fondeu zo samen. Ad ziet er goed uit hoor fijn dat hij weer thuis is en mooie winterfoto's heb je weer gemaakt.
Gr lenie

Unknown zei

Was lekker he Jook!!!!!! En ja, die schaatsers zag ik ook vanmiddag. De ijsbaan was open!

Oud- Leeuwenstein

Oud- Leeuwenstein