zaterdag 27 december 2008

3de Kerstdag


De kerstdagen zijn weer achter de rug ze hebben voor mij wel in het teken gestaan van en naar het ziekenhuis. Maar ik heb toch ook nog wel wat andere dingen gedaan. Eerste kerstdag ben ik Toos in Voorschoten gegeten. Ik was van uit het ziekenhuis middag bezoek naar voor voorschoten gereden dat rijd je sneller dan naar huis. s,Avonds zijn Piet en Cock naar Ad geweest. Ik heb gans gegeten bij Toos en Annemarie. Het was heel gezellig en lekker.

Gisteren ben ik na het ochtend bezoek naar Tanja gegaan en daar hebben we s,middags ge gourmet. dat was ook erg leuk Maikel en Sanne kregen nog hun verlate st. klaas kado .Dat was ook nog een verassing. Erik Jan en Petra zijn toen naar Ad geweest en ik bij bij Tanja vandaan weer naarbij Ad langs gegaan. En zo waren de kerstdagen toch nog weer snel om.
Met Ad gaat het wel goed misschien is straks zijn drain er af , dat was te minste de bedoeling . Gisteren de dokter gesproken en die was toch wel tevreden. zijn long zit nu weer helemaal op zijn plaats.
Vanmorgen heb ik een heerlijk eind met Rakker gelopen het was wel koud maar de zon scheen lekker ik had mijn foto toestel mee genomen dus een paar kiekjes van zonnige winterdag.

Geen opmerkingen:

Oud- Leeuwenstein

Oud- Leeuwenstein