maandag 8 december 2008

Druk weekend, Stoel en Kastje voor Klaas

We hebben een heel druk weekend achter de rug.
Na een betrekkelijke rustige vrijdag was het in het weekend wel druk, zaterdagmiddag kwamen Corrie en Jacques en die bleven eten . Ik had vrijdag mijzelf het kookboek van AH, 12 maanden lekker eten gegeven en omdat ze bleven eten heb ik er een heerlijk recept uit gemaakt.

Het was echt smullen geblazen. Het was erg gezellig en al redelijk in de avond toen ze weg gingen.

Zondag kwamen Renato , Maaike met de kinderen en dat kwam goed uit want zwarte Piet had hier ook nog wat afgegeven De kinderen kregen kleurpotloden en kleurboeken, Ook voor Sanne en Maikel liggen hier nog pakjes. Het was ook weer heel gezellig toen ze vetrokken waren kwam Geri nog even langs ze was op weg naar Nico maar ze had nog even en ze wilde even zien hoe het met Ad was. Toen Geri weer weg was zijn wij nog even naar de buren geweest, omdat B. Marijn pas 21 was geworden en de verjaardag nog ge viert werd. Toen we om 6 uur weer thuis waren hadden we het wel een beetje gehad.Gelukkig hoefde ik niet te koken meer want ze hadden bij de buren een grote pan beef burgion gemaakt en we kregen een bordje mee dat was ook echt lekker en heel gemakkelijk.




Vanmorgen de boel weer op geruimd en toen we koffie wilde zetten bleek het koffie zet apparaat het echt begeven te hebben dus hebben we vanmorgen gelijk een nieuwe gehaald. Vanmiddag heb ik een nieuwe stoel voor Klaasje gezaagd en in elkaar geplakt. Hij zit nu tijdelijk in de stoel van Joop maar die stoel moet weer teug in het poppenhuis. Ook heb ik nog een kastje voor aan de muur gemaakt ik het kerst kastje. Dat kan ik is straks ook nog verven.




Verder heb ik het de hele dag koud gehad, het was ook echt van dat sombere weer.

Hopelijk voel ik me morgen wat fitter want ik voelde me ook niet echt lekker. Maar als je weer lekker aan het frutselen ben vergeet je het wel weer.


1 opmerking:

lenie zei

Zo je heb weer lekker druk weekend gehad en nu weer even rustig aan denk ik...

Leuk joh die stoel en dat kastje je maak er weer wat moois van.

Gr lenie

Oud- Leeuwenstein

Oud- Leeuwenstein