donderdag 4 december 2008

Een vrijedag en update Kerstkastje

Vandaag hebben maar een echte vrije dag genomen. Na al de hectische van deze week alleen het hoog nodige gedaan en heerlijk zitten werken aan mijn kerstkastje in de serre met de kachel aan. Want het was onwijs koud vandaag, er zat sneeuw in de lucht en dat is er ook uitgevallen.



Ad heeft weer lekker aan zijn puzzeltjes op gelost en ik heb geknutseld.







Na een erge koude neus (een wandeling met Rakker ) heb ik al mijn spullen van het kerstkastje naar beneden in de serre gehaald en ben gaan schilderen . Want ik had wel heel veel dingen al gemaakt, maar aan het schilderen daar van was ik nog niet toe gekomen. Zo is de schouw gemarmerd. Stoelen, tafel en het raam geverft. Ook heb ik een teiltje gemaakt waar Klaasje met zijn

voetjes in gaat zitten. Een echt verroestte kerst teil .
Het kacheltje heb ik ook aangesloten en als ik de elektriciteit gemaakt heb kan die ook branden. Zo heb ik een heerlijk middag gehad .
De was, strijk en boodschappen komen morgen wel weer aan de beurt.

1 opmerking:

lenie zei

Hoi Joke, wat heb je een heerlijke ontspannen dag gehad zo te zien. Je spulletjes zien er prachtig uit hoor en staat heel gezellig zo in je kastje.
En je teiltje een plaatje hoor dat heeft Santa wel nodig in deze zware dagen.

Gr lenie

Oud- Leeuwenstein

Oud- Leeuwenstein