dinsdag 23 december 2008

kerst vooruitzichten



Onze kerstdagen zien er iets ander uit als we gedacht hadden.

want afgelopen vrijdag is Ad op genomen in het ziekenhuis, met een ingeklapte long
het gaat wel goed met hem maar hij mag nog niet naar huis met de kerstdagen .




Het gebeurde vrijdag tussen de middag Ingrid was hier om te knutselen

We hadden lampen zitten maken en toen we beneden kwamen zat Ad in de stoel en hij had het erg benauwd. Om een lang verhaal kort te maken , De huisarts heeft de longarts gebeld en we konden gelijk komen, die dacht gelijk dat hij een ingeklapte long had en na de foto bleek ook dat dat het geval was.Al met al lopen we nu weer heen en weer naar het ziekenhuis. Gelukkig ligt hij nu in Delft dus gemakkelijk berijkbaar.





Van knutselen is ook niets meer gekomen mijn kerst kastje is klaar op een dakrand na wel heb ik klaasje met zijn voeten in het sop gezet en er staat een lekker bordje soep voor hem. Ik zet hier de laatste foto van het kertskastje.
Vanmorgen heb ik een nieuw modem gekregen want ik ga ook bellen via de kabel. het internet werkt nu giga goed maar om dat er een monteur lang kwam moest de kerstboom van zijn plaats en en de boekenkast. Dus gisteravond de kast al leeg geruimd en de boom verschoven. het was echt een grote bende in huis. maar gelukkig kwam de man al om 9.15 dus ik hed de hele morgen weer om het op teruimen de boeken kast ziet er nu weer keurig uit
We hebben het in het ziekenhuis ook een beetje gezellig gemaakt en







WIJ WENSEN IEDEREEN HELE FIJNE FEESTDAGEN



3 opmerkingen:

Unknown zei

En natuurlijk voor jullie ook een fijne kerst.

En he, geluk zit in een klein hoekje. Ik wens jullie heeeeeeeel veel van die hoekjes in het komende jaar!!!

lenie zei

Wel jammer dat het zo is gelopen maar wel fijn dat er goed naar hem gekeken word.

je kastje is mooi en je kame is zo te zien weer helemaal schoon. heb je straks weer meer tijd om te knutselen.

We hopen dat je toch goede kerstdagen heb. En hopelijk een beter 2009. Doe Ad de groetjes.

Dikke knuffel Lenie

Marja zei

he wat naar joke........maar fijn dat er goed naar hem gekeken wordt!
ondanks alles wil ik jullie een hele fijne kerst toewensen...
en hopelijk mag ad weer snel naar huis!
je kerstkastje is prachtig geworden hoor joke!
xxxx marja

Oud- Leeuwenstein

Oud- Leeuwenstein