dinsdag 9 december 2008

Niewe stoel en Licht.


Ik ben niet naar kantklossen geweest omdat ik me nog steeds niet echt fit voelde.

ik ben even op de bank gaan liggen met een
paracetamol en heb toen meer dan een uur geslapen. Mijn hoofdpijn is wel gezakt maar ik heb het gevoel dat ik haar op mijn hoofd heb.




Dat klopt natuurlijk ook maar ik vind het niet prettig als je het voelt zitten.




Maar ik heb wel weer zin om wat te gaan doen en dan gaat het beter.


Klaasje zijn nieuwe stoel is klaar op het verven van de pootjes na hij is gezellig kerst rood geworden en hij is er erg blij mee, zo kan de bruine stoel weer terug naar Oud-Leeeuwenstein.




Ook heb ik licht in het kerstkastje gemaakt en het werkt ook zo brand nu ook de kachel.




zo begint hetwel gezellig te worden.

1 opmerking:

lenie zei

wat leuk allemaal joke je maakt echt al een gezellig sfeertje zo.
Die Santa zit maar prachtig in zijn mooie stoel.

Gr lenie

Oud- Leeuwenstein

Oud- Leeuwenstein