maandag 15 december 2008

Snooker en Knutselen







Vanmiddag had Ad weer zin om te gaan snookeren.
En omdat ik hem toch weg moet brengen , ben ik in de tussen liggende tijd naar Ingrid gegaan. en we hebben weer heerlijk zitten prutsen.
ik heb toen even de zelftimer op mijn foto toestel uit geprobeerd. Een foto met Ing en Jook samen aan het werk en het is gelukt. (die foto)
Ingrid heeft haar Sante Ad ( dit om dat hij op ad lijkt) van sokken voozien
en bond randjes langs zijn kleren en ik heb een bankje geplakt ( gezaagd had ik het al) en ik ben aan Klaasje, s jasje begonnen. zijn broek en muts heb ik gister avond gemaakt.

Ingrid heeft Santa op Huize Libelle: Santa.... staan




Het was weer erg leuk om weer samen iets te doen in het nieuwe jaar zullen we ons weer op de workschoppy,s storten

2 opmerkingen:

lenie zei

Gezellig zo samen knutselen hoor je heb weer hele leuke dingen gemaakt hoor joke

Gr lenie

Unknown zei

Het was supergezellig! Misschien krijg ik het toch nog af voor de kerst.....

Oud- Leeuwenstein

Oud- Leeuwenstein