dinsdag 2 december 2008

ziekenhuis en kerstman

Een paar dagen geen update van het kerstkastje. Dit komt omdat Ad zaterdagnacht twee insulten ( soort epileptische aanval) gehad heeft en daar per ambulance na naar het ziekenhuis is gebracht. Hij is daar nog steeds, omdat er in zijn hoofd iets gezien is wat dit veroorzaakt kan hebben. Vandaag krijgt hij een mri scan en dan hopen ze meer te kunnen zeggen.

Het is dus voor de hand liggend dat er niet veel geknutseld wordt.

Toen dit gebeurde was ik net met de kerstman bezig . Ik had net de knoopjes op zijn hansopje gemaakt en de haren op zijn hoofd geplakt ik zou hem een gezichtje gaan geven maar zo ver ben ik nog niet gekomen. Maar hier toch een foto van kerstman Klaasje
hij is ook nog blootvoets.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Joke, vind het knap dat je met deze stress nog iets uit je handen komt. Hij is weer prachtig hoor. Hoop dat je vandaag goede dingen te horen krijgt we leven met je mee.

Gr lenie

Marja zei

jeetje joke!
ik schrik van dit berichtje...
wat naar voor jullie...
en wat een stress en dan nog zo'n mooi kerstmannetje kunnen maken...gelukkig geeft dat je ook een beetje afleiding....
hopelijk gaat het allemaal goed komen!
beterschap voor ad
xx marja

Oud- Leeuwenstein

Oud- Leeuwenstein