woensdag 7 januari 2009

Het nieuwe Jaar

Het nieuwe jaar is al weer bijna een week oud
en er is nog geen bericht verschenen dus nu de eerste
zo als altijd is het begin van het jaar altijd druk met nieuwjaars wensen
en omdat Ad zich zelf heel rustig moest houden heb ik ook alles maar heel rustig gedaan.
Zondag kwamen Erik-Jan en Petra , Tanja ,Marc, Maikel en Sanne Gourmetten
dat was het verlate kerst diner.en erg gezellig ik heb er een fotoalbum gemaakt



Nieuwjaarseten


Verder is het heel koud en er ligt ijs maar ik ben niet op de schaats gestaan
want ik ben al een paardagen heeeeeeeeeeel erg verkouden. Ook van knutselen is nog niks gekomen. Ik heb van Petra haar oude laptop gekregen en die heb ik wel zo ver dat ik nu beneden er op kan. Toch hoop ik deze week weer wat creativiteit te ontwikkelen
en weer heel veel mini dingen te gaan maken.

Geen opmerkingen:

Oud- Leeuwenstein

Oud- Leeuwenstein