zaterdag 24 januari 2009

Kralen en IJzerdraad







Van de week toch nog een heel productieve week gehad
dan kwam ook mede omdat het weer zo slecht was en je heerlijk tijd had om te knutselen.
Er was een opdracht om mat beperkte aangewezen materialen iets te maken.
de materialen waren Fimo, ijzerdraad een plankje verf , lijm en een materiaal naar keuze
Mijn miniatuur is geworden een tafeltje met een vaas. het materiaal naar keuze waren kralen. Toen ik daar mee bezig was kreeg ik gelijk een giga idee een Hoekstoeltje met kralen en ijzerdraad. dat heb ik toen ook maar gemaakt het past altijd wel in mijn winkel.
Ook ben ik van de week nog bij Ingrid geweest ze is ontzettend ziek
zie ook Huize Libelle: Ziekenbezoek.

ik had voor haar een kleinigheidje gemaakt
Het is de bedoeling dat we hier nog een workshopje van gaan maken.
ook heb ik weer een stukje "Het Vervolg" geschreven Oud-Leeuwenstein2: Geld
ik hoop dat ik nu het verhaal weer voort kan zetten met elke week een aflevering

Geen opmerkingen:

Oud- Leeuwenstein

Oud- Leeuwenstein