zaterdag 28 februari 2009

Laatste dag februari

De maand februari is ook bijna weer ten einde we hebben er dit jaar al weer 2 maanden op zitten. Afgelopen maand toch eigenlijk wel veel gedaan.

Mijn Quiltje is af hij vind vast een plaatsje op een af ander bed in Oud-Leeuwenstein.
Hij is best wel leuk geworden vind ik.
Verder heb ik mijn wastafeltje nog niet geverft. Maar dat komt ook om dat er 1:1 ook zo het een ander is gedaan.

Mijn kamertje heb ik weer ingeruimd en ziet er nyu zeer opgeruimd uit.


Gisteren hebben ze de zonneschermen op gehangen het was vies druilerig weer dus echt ( geen) weer om die dingen op te hangen. Het schoot ook niet echt op van alles zat tegen.
zo als het neerzetten van de stijger, het boren van de gaten voor het electra enz.
Het gevolg is dat het maandagmorgen het laatste nog gedaan moet worden.
Maar dat is volgens zeggen maar een uurtje werk.
Aanstaande dinsdag dan gaat de metamorfose van het toilet beginnen.
ik zal morgen nog even foto`s maken. Het toilet is nu nog autenthiek zo als het 28 jaar geleden bij de bouw gemaakt is. Komende week dus veel 1:1 werk

Geen opmerkingen:

Oud- Leeuwenstein

Oud- Leeuwenstein