maandag 23 februari 2009

Nieuwe ramen



Vandaag hebben we nieuwe ramen aan de voorkant gekregen. Ik had gisteren nog een foto genomen van hoe het er uitzag, met de oude en ook een van het kleine kamertje waar al mijn spullen uit mijn hobby kamer staan.
Om half negen stonden de werkmensen voor de deur. Ik moest wel lachen want mijn toneel echtgenoot ( van 7 jaar geleden) was een van de werkmensen. Maar dat was wel gezellig
en ik had mijn gordijnen roe er nog niet af gehaald maar dat was niet erg dat werd gedaan en ook weer toen hij klaar was met het raam er weer gelijk aan gemaakt. dus ook handig.
ik heb een album gemaakt van de werkzaamheden van vandaag.


Ook de boekenkast die naast het raam stond heb ik weg gehaald omdat daar een stekkerdoos achter zat en we met aller soorten verleng snoeren bij de TV moesten komen. Nu moesten we nog een kontacht punt hebben om dat de zonneschermen die nog komen ook elektrische gaan. Dus heb ik een extra stekker door gemaakt en een ander verdeel doos. Nu is het heel netjes niet meer overal snoeren. Vanmiddag om streeks kwart voor drie waren ze beneden klaar en kon ik de boel weer inruimen. Wel mag ik pas over twee dagen de ramen pas zemen en ook het hout schilderen. want de kit moet nog uitharden. maar ik ben blij dat het klaar is .


Boven moet ik alles nog inruimen maar morgen komt er weer een dag.


nieuwe ramen

Geen opmerkingen:

Oud- Leeuwenstein

Oud- Leeuwenstein