zondag 8 februari 2009

Parablu/Wandelstokken bak



Mijn paraplu/wandelstokken bak is klaar
een van de wandelstokken heb ik eens gekocht
op een beurs de rest is zelf gemaakt.
wat er met die bak gebeurd is te lezen in
Oud-Leeuwenstein2: Robertha



Mijn dolfijn is nu helemaal klaar
ik weet nog niet of ik hem inlijst ik zie zelf wel veel foutjes maar dat heb je altijd met eigen gemaakte dingen je weet precies waar de fouten zitten.


De komende week hoop ik nog eens lekker veel te knutselen


Maar of dat lukt ik weet het niet.

De dagen glippen door je vingers heen voor je het weet is het weer zondag en dan blijkt dat je deafgelopen week toch niet zo veel gedaan heb als dat je van plan was.

Nu gaan we maar even verder genieten van de zondag.

Geen opmerkingen:

Oud- Leeuwenstein

Oud- Leeuwenstein