woensdag 25 februari 2009

Wastafeltje

Vanmiddag heb ik met Ingrid weer lekker zitten prutsen, dat was wel lekker na ol die grote klussen deze week . Morgen moet ik de houten gedeelte aan mijn ramen nog schilderen Vrijdag komen ze de zonneschermen ophangen en volgede week dan ondergaat mijn toilet een metamorfose. Maar van middag had ik heerlijk knutsel vrij genomen


en ik heb het wastafeltje dat ik vorige week gezaagd had geschuurd en in elkaar geplakt. Het wastafeltje is een beetje een eigen idee.


het moet nu nog geschilderd worden en dan heeft Robertha ook een wastafel op haar kamer.
Ingrid heeft zitten zweten op het plooien van de gordijnen van de burgenmeester.
Maar het was weer heel gezellig zo samen knutselen.

3 opmerkingen:

Unknown zei

Het was zeker gezellig! En zoals vanouds...de ideeen borrelden flink!! (haha)

Daisy zei

Great work Joke!!!

Anoniem zei

Good work. I love the honey colour!

Oud- Leeuwenstein

Oud- Leeuwenstein