zondag 19 april 2009

Een mooie drukke zondag






Vandaag een heel fijne en drukke zondag gehad.

voorop gesteld dat het met Ad op het moment vrij goed gaat hij voelt zich beter heeft afgelopen week lekker veel buiten geweest, eet weer goed en heeft praktie`s geen pijn.
en hij bouwt weer een beetje conditie op door echt elke dag een stukje te wandelen.



Het was vandaag beurs in Spijkenisse en om dat ik bijna al de beurzen al ben mis gelopen wilde ik er toch wel heel graag naar toe. Maar Ook Lisa vierde haar verjaardag die wordt morgen 6 dus dat waren compromissen. Vanmorgen eerst met Ingrid naar de beurs het was onwijs gezellig en hoewel ik niet echt iets nodig had toch nog iets gekocht. Het was wel weer heel leuk om alle mooie dingen te zien en de vele bekende. we hadden dus tijd te kort omdat we al weer even over 12 richting huis moesten. Ingrid heb ik afgezet bij Vicky haar nieuwe huis er moet daar heel veel geklust worden .

Ik naar huis, Ad opgehaald en toen gelijk door naar Hilversum om Lisa haar verjaardag te vieren. Dat was ook heel gezellig ze was weer heel erg jarig en de knutselspulletjes die wij voor haar gekocht hadden vond ze ook heel leuk. Na een goed anderhalf uur zijn we weer op gestapt en waren omstreeks 6 zes thuis.

Een drukke maar leuke zondag en ik begin werkelijk weer een beetje knutsel zin te krijgen . Dat was ook de opzet van de beurs ik denk dan krijg ik vast weer zin in te knutselen. De komende week ga ik eerst beginnen om mijn poppenhuis een beetje stofvrij te krijgen na de verbouwingen ligt er zo veel stof op en in. De plannen beginnen weer te komen.
Even ook nog een foto van de een stukje pereboom hij staat zo in bloei vast heel veel peren dit jaar.
Het is echt overal schitterend buiten.

Geen opmerkingen:

Oud- Leeuwenstein

Oud- Leeuwenstein