maandag 20 april 2009

Schoonmaak

Mijn beurs bezoek wel de goede uitwerking gehad .




Vandaag ik heb mijn hele poppenhuis leeg gehaald en ben het aan het schoon maken.



op het dak lag zo veel stof dat de stofzuiger er flink werk aan had.




dat kwam groten deels door de 1:1 verbouwingen want stof gaat dan overal naar toe.




Ook in de kamers lag echt veel stof en de kelder leek wel of hij gedweild was na dat daar het stof was verwijderd.



Nu ben ik ook nog dingen die ik nog niet gedaan had zoals plinten en op zolder had ik nog een aantal balken niet gemaakt .

Ook heb ik gelijk iets gemaakt dat het dak omhoog blijft staan. De standaard heb ik aan een bint bevestigd en dan is het een kwestie van even recht op zetten en het het dak staat dan open.




zo ga ik de komende week het huis weer langzaam inruimen.

2 opmerkingen:

Unknown zei

Jeetje, wat een schoonmaakMiep ben jij!! Goed hoor!

Marja zei

zo he is je huis ook weer eens lekker gedaan toch
maar wat een werk dat weet ik zeker:-)
xxmarja

Oud- Leeuwenstein

Oud- Leeuwenstein