zaterdag 23 mei 2009

Samen gevat

Ik heb de afgelopen week maar even samen gevat, ik had eigelijk elke dag wel een stukje kunnen schrijven maar wegens het mooie weer niet gedaan.


Het is de afgelopen week echt heel erg mooi weer geweest dus we hebben erg veel buiten geweest. Met Ad gaat het op het moment weer aardig goed dus hebben we de fiets weer uit de schuur gehaald en na een stukje proberen zijn we woensdag en vandaag lekker een stuk wezen fietsen. Woensdag naar `t Woud en van morgen naar Zoetermeer naar AA zicht we hebben daar lekker in de zon op het teras gezeten.


Afgelopen dinsdag was ook heel leuk, zeven nichten Geertje kwamen mijn poppenhuis kijken.

Dit heeft even wat uitleg nodig. Mijn grootmoeder haar naam was Geertje, nu heb ik nog 7 nichten die, die naam hebben. ( Grè , Geri,Geert enz) die komen eens per jaar bij elkaar een van die Geertjes woont bij ons in het dorp en ze vroeg of ze mochten komen kijken een soort excursie. Het was zo als gezegd heel erg leuk ook al omdat ze allemaal herkenings dingen zagen van vroegere logeer partijen . Ik heb er heel erg van genoten en de Geertjes Ook.


We van de week de tuin weer van nieuwe plantjes voorzien en weer van het nodige vuil ontdaan het ziet er nu weer heel gezellig uit en het is weer fijn om er lekker in te zitten.
Zo ben ik weer iets aan het mini borduren en weer een nieuw ei aan het klossen.

Al met al een hele leuke week het leek wel een beetje vakantie

Geen opmerkingen:

Oud- Leeuwenstein

Oud- Leeuwenstein