zaterdag 11 juli 2009

Papier


De afgelopen week weer het een en ander geknutseld

Het lijkt er op dat ik uit de poppenhuis dip kom. De gezellige knutseldag vorige week vrijdag was wel weer een stimulans om weer het een en ander te gaan doen.


Zo heb ik afgelopen donderdag weer gezellig met Ingrid bezig geweest het resultaat een Zand ,zeep en soda rekje voor in de
keuken .
We hebben het van papier gemaakt en het was best en heel gepruts maar is wel leuk geworden en dan krijg je weer zin.
Toen heb ik ook maar een setje kopere pannen gemaakt ook van papier. Ik denk er over om er maar gezellige fimo baksels in te maken.
Ook heb ik een stuk van aan mijn nieuwe kleed geborduurd
je begint al aardig te zien hoe die gaat worden en het borduren is ook weer erg fijn om te doen.






Geen opmerkingen:

Oud- Leeuwenstein

Oud- Leeuwenstein