vrijdag 28 augustus 2009

Nieuwe fiets en mini kantklos werk


Vanmiddag mijn nieuwe fiets op gehaald.
Eerst een fikse rit gemaakt om te kijken of het een beetje mijn fiets kan worden. Na mijn eerste ritje bleek dat het zadel nog ietsje hoger moest . Maar ik denk dat het een fijne fiets gaat worden. ik ben er nu ook wel blij mee. En de ergste boosheid is nu wel gezakt.
Het is weer heel erg prettig om weer een fiets te hebben.


Ook een foto van mijn eerste mini kantkloswerk het moet een kantje worden voor aan een jurkje of zo.
het is wel heel erg leuk om te doen ook niet een erg moeilijk kantje maar om dat het zo klein is is het wel prettig om even te kunnen wennen . Dat het geren zo dun is valt me reuze mee de spelden steken vind ik moeilijker maar ook dat gaat hoe langer hoe beter.

3 opmerkingen:

Marian zei

Mooie fiets Joke, het is natuurlijk even wennen, maar je zal er best wel weer heel wat kilometertjes op weg fietsen.
Je kloskantje is ook mooi zeg.

Anoniem zei

Enjoy your travels on your new bike. It is very nice.

Dwaallicht zei

Heerlijke fiets Joke, je hebt hem wel verzekerd zeker?

Oud- Leeuwenstein

Oud- Leeuwenstein