woensdag 7 oktober 2009

kantklos standaard

Vanmorgen een reisje naar Bergen op Zoom gehad.

Eergisteren stond er op MP een houten kantklos standaard en ik omdat ik al maanden naar zo`n ding op zoek ben en deze niet onoverkomelijk ver weg was heb ik gelijk gebeld toen ik het zag. Hij stond er nog geen uur op en de prijs stond mij ook wel aan.Ook waren er nog twee kussens en schitterende klosjes en spelden bij. Van morgen konden we het op gaan halen en het was een gezellig reisje. Ook al om dat je die kant niet zo vaak op gaat. Alles was in prima staat en de mensen waren waar we het op gingen halen heel erg gezellig en gast vrij.


Eigenlijk leek het of we elkaar al heel lang kende. Na gezellig koffie te hebben gedronken gingen we weer huiswaard`s Ook kreeg ik nog enkele mappen mee waar heel veel patronen e.d. in staan
er staat nog een werkje op een van de kussens en dat ga ik ook beslist af maken. Vanmiddag alles uitvoerig bekeken en ook een stukje geklost en wat mij meteen op viel dat mijn kussen niet weg schoof en dat ik ook niet bang hoefde te wezen dat het tafeltje af viel.


Al met al een hele fijne dag een een bezit rijker.

4 opmerkingen:

Unknown zei

Geweldig Jook, ik verwacht nu hele mooie dingen van jou!

lenie zei

Mooi hoor Joke je ben wel een boffert met al die mooie spullen. Wel fijn voor die mevr dat het zo goed terecht komt want je geniet er echt wel van.

Nu maar mooie dingen maken.

Gr lenie

Marja zei

geweldig joke!
fijn dat je nu lekker kan klossen
x marja

Debora zei

't Lijkt op dezelfde die ik ook heb; lekker hè? Een geweldige aanwinst! Want je kunt nu in je favoriete stoel blijven zitten door de hoogte van de standaard aan te passen. Heel veel plezier ervan!

Oud- Leeuwenstein

Oud- Leeuwenstein