donderdag 7 januari 2010

Quilten


Het jaar is al bijna een week oud en hier komt mijn eerste berichtje.

Ieder een nog de beste wensen voor het jaar dat we begonnen zijn.


Vanmiddag zijn Ingrid en ik weer aan de knutsel geweest. Het is echt weer opstarten want ik heb echt heel weinig gedaan de laatste weken. We zijn aan het Quilten geslagen .

Via het Pph-forum zijn we een vrienden Quilt aan het maken .we moesten 30 lapjes zelfde in leveren om daar na er weer 29 verschillende terug te krijgen. en daar mag je dan een quiltvan maken voor je zelf.


Maar om dat ik weer helemaal moet opstarten valt het niet echt mee. Ik had een idee maar halverwege veranderder dat weer met gevolg dat ik lapjes stof te kort had.


Maar in mijn eigen doos met lapjes gedoken en wat er bij gezocht.


Zelf vind ik hem erg rommelig met weinig lijn er in ik moet nu al de lapjes nog aan elkaar zetten


en dan zien we wel hoe hij er uit gaat zien


Ingrid heeft nu een paar blokjes klaar Ik denk dat die wel heel mooi gaat worden

3 opmerkingen:

sylvia zei

Prachtig meiden om jullie zo bezig te zien, je zult zien Joke na de opstart problemen wordt het vast een plaatje.

Groetjes Sylvia

Tineke zei

Volgens mij gaat ie er goed uit zien hoor. Erg lastig om zoveel verschillende lapjes tot 1 geheel te maken. Komt helemaal goed denk ik

Marja zei

ziet er geweldig uit joke!
mooie combinatie's
x marja

Oud- Leeuwenstein

Oud- Leeuwenstein