zondag 14 maart 2010

De beurs






Zo de beurs is weer achter de rug het was heel erg leuk en we hebben heel veel leuke reacties gehad
Gisteren was het heel erg druk en vandaag wat minder

Vandaag waren al mini masters er en we hebben van middag weer een groeps foto gemaakt

deze foto is helaas nog niet in mijn bezit maar die komt nog


ook heb ik de afgelopen dagen natuurlijk ook wat spulletjes gekocht .
Gisteren viel het wel mee maar van daag heb ik best wel veel gekocht.



Het was echt allemaal heel erg leuk alleen ben ik gisteren door mijn rug gegaan dat was minder prettig maar met paracetamollen ben ik toch op de been gebleven.

Van avond om even over 6 was ik thuis. morgen even de spullen op ruimen want de zin ontbreekt me nu echt wel
Vanavond heerlijk met de voeten omhoog heerlijk niks meer doen en lekker na genieten van een paar heerlijke dagen




Geen opmerkingen:

Oud- Leeuwenstein

Oud- Leeuwenstein