zondag 25 april 2010

minmasters bij Jose



Vandaag zijn de minimasters bij Jose geweest en er is een begin gemaakt aan het sprookjes project . We gaan een hoekje maken op een draaischijf
Het was wel erg fijn dat het heel mooi weer was omdat we met grof geschut aan het zagen , schuren enz. geweest zijn
We waren er niet allemaal . maar die er waren hebben de grondplaat en de muren allemaal gemaakt. Jose had onwijs lekker hapjes gemaakt en het was echt heel erg gezellig.
dat is wel te zien op het album-pje



Minimasters bij Jose 2010


Ook heb ik de laatste dagen nog wat foto,s buiten gemaakt het is zo mooi buiten als ik uit mijn hobby kamer naar buiten kijk zie ik een paar bomen in de bloei staan . Ook als ik s,morgens met Rakker ga wandelen is het echt genieten zo mooi als het buiten is. Jammer dat Rakker echt een daagje ouder wordt want echt elkedag een lang stuk kan die niet meer. Vorige week wilde hij zelfs helemaal niet mee. Dus ben ik maar alleen gegaan. kan niet zeggen dat ik dat echt leuk vond, maar ik ik kan het wel voorstellen dat het een beetje op begint te raken . Hij is ook bijna 12 jaar.Ik mijn tuin staat de peren boom helemaal in de bloesem en de magnolia stek die ik vorig jaar van Ingrid heb gekregen heeft werkelijk een bloem..Heerlijk het voorjaar

1 opmerking:

Anoniem zei

HALLO JOKE,kwam weer even langs goed hoor!krijg net een tip;gefeliciteert!!
groet aan Ad uit driel

Oud- Leeuwenstein

Oud- Leeuwenstein