woensdag 5 mei 2010

De tuin en een dag naar de betuwe



Hier eindelijk weer een berichtje door allelei druktes , verjaardagen , koninginnedag en andere beslommeringen kwam er niks van .
Gisteren hebben we plantjes in de bakken van de achtertuin gepoot daar was ook nog niks van gekomen deels om dat het nog zo koud telkens is . Vorige week wel een paar lekkere warme dagen gehad. maar het de afgelopen dagen ook heel erg geregend en dan ga je ook de tuin niet in. Alleen heb ik met het tuinieren gisteren ik denk een spier in mijn borst verrekt. Ik had een buxus die dood was gegaan en die wilde ik er uithalen hij zat vaster als ik dacht en toen ik alles op alles zetten om er toch uit te krijgen voelde ik iets verspringen en daar na heftige pijn.
Dat doet het nu nog vooral als ik hoest of met mijn linker arm op til. Het zal wel weer over gaan en het belette ons niet om van daag een dag uit te gaan.
Omdat Ad niet echt gemakkelijk loopt en ook niet meer op de fiets kan zijn we in de auto gestapt en naar de betuwe gereden. daar zijn we de Lek en Linge route gaan rijden .
heel leuk over alle dijkjes heen . En vanwege bevrijdingsdag zag het er heel feestelijk uit overal vlaggen en diversen optochten gezien van uit de auto. Het is zo mooi nu na alle bomen in bloei staan. Ook hebben we heerlijk geluncht in een oude boerderij. in Nieuwpoort lekker koffie gedronken en toen we bij Schoonhoven kwamen overgevaren en via de Vlist weer naar huis.
Het was heel erg leuk en ik enkele foto's gemaakt die ik een album hier onder zet





Een dag naar de betuwen

1 opmerking:

Marian zei

Schitterende foto's van een prachtige omgeving.

Oud- Leeuwenstein

Oud- Leeuwenstein