zaterdag 10 juli 2010

Blog Dip


Het is erg lang geleden dat ik voor het laatst geschreven heb. Niet dat er niks gebeurd is maar ik had geen inspiratie om te schrijven.

We hebben met de winkeltjes in Middelharnis bij Annebeth haar ouders in de etalage gestaan. Het was heel erg leuk en we hebben ook hele leuke reacties gehad.

Rakker is ook nog al ziek geweest, er bleek na een bloedonderzoek, dat hij een chronische ontstoken alvleesklier heeft. Maar gelukkig heeft hij nu medicijnen en gaat het best weer goed met hem. Alleen grote wandelingen met hem gaat niet meer dus ga ik nu alleen. In het begin vond ik het niet zo,n succes maar nu vind ik het best weer fijn. Het is heerlijk zo vroeg in de morgen en je krijgt er en lekker opgeruimd hoofd van.

De workshops voor de beurs zijn klaar op een paar kleine dingen na. Afgelopen donderdag hebben Ingrid en ik weer bezig geweest. Buiten onder de parasol want in de serre was het wel erg warm. Ook hebben we een blog gemaakt waar de wetenswaardig heden van Workshoppy alfabet sinds kort vermelden. http://workshoppy-alfabet.blogspot.com/ onze andere web site is uit de lucht.

Nu zo goed als klaar zijn met de workshops kunnen we weer aan de slag met onze poppenhuizen. Ik ben van plan de komende week Oud-Leeuwenstein eens een grote schoonmaak beurt te geven. Dan zie ik gelijk wat er allemaal nog aan gebeuren moet.....

2 opmerkingen:

Dwaallicht zei

Fijn dat je blogdip over is Joke, en sterkte met de hond!

Marja zei

och arme rakker...
gelukkig gaat het weer wat beter met hem..
fijn dta je toch zelf de wandelingen gaat doen...
en weer blog berichtjes..da's gezellig
xx Marja

Oud- Leeuwenstein

Oud- Leeuwenstein