maandag 7 februari 2011

Het Hemelbed

In de afgelopen week heb ik  niet zo veel geknutseld maar wel het hemelbed afgemaakt en de wolf er in gestopt.

Het lappen dekentje gemaakt en bij het lakentje zit een zelf gekost tussen zetseltje
 dat had ik al eerder gemaakt.

de wolf krijgt nog een bril maar daar was ik nog niet aan toe gekomen.
De afgelopen week heb ik helemaal onder de netelroos gezeten het is nu weer een beetje opgeknapt.
Dat was de na werking van de pijnstillers erg vervelend als je midden in de nacht zit  met koude doeken overal om dat je niet weet waar je het zoeken moet van de jeuk.
Maar gelukkig heb ik echt het ergste gehad.
Ook hebben we donderdag de auto opgehaald bij de garage echt hij rijd geweldig . Gisteren  naar  Erik Jan en  Petra geweest  zo hadden we een leuk ritje

Geen opmerkingen:

Oud- Leeuwenstein

Oud- Leeuwenstein