zaterdag 7 mei 2011

de schuifdeuren er uit

Even niet geschreven  niet dat er niks gebeurde maar ik had ook geen foto,s gemaakt en eigenlijk niet echt veel tijd.Want na de Pasen  gelijk mijn verjaardag en dinsdag daarvoor kwamen ze de traplift inmeten.
daar na koninginnedag en 1 mei vierde jaap zijn verjaardag..En de afgelopen week zou een rustige week zijn maar dan komt er van alles tussen zo als visite en even naar Betty enz. enz.


Omdat  als de traplift komt de schuifdeuren er uitmoeten  zijn ze er gisterenmiddag uitgehaald
Deze foto hier boven is gemaakt rond 12.00

en deze op half 4 . De timmerman is geweest en ik heb zelf ook geholpen en ik moet zeggen het teamwork ging geweldig .De deuren waren er rap uit  en het tussen schot ook was  hebben nu echt heel veel ruimte gekregen . Gerard heeft toen ook alle gaten nog afgesmeerd zo dat ik de komende week het een en ander kan witte en  verven  Als dan met een paar weken de traplift komt alles klaar is .

Verder heb ik ook nog wat plantjes in de bakken gedaan zo dat de tuin

er nu weer heel erg gezellig uit  ziet

met het mooie weer van de laatste dagen hebben we ook al een paar maal buiten gegeten
Het is dan echt genieten buiten. het betekende wel dat er niks op 1:12 gebied is gedaan .
Maar dat komt wel weer als het schilderwerk boven klaar is  en als het mooie weer op is.

Geen opmerkingen:

Oud- Leeuwenstein

Oud- Leeuwenstein