woensdag 11 mei 2011

Fam.Uitje en Overloop

Afgelopen  zondag zijn we met de fam. een dag opstap geweest. Dit i.p.v. ons jaarlijkse fiets weekend
we zijn naar Katwijk geweest waas we eerst een lunch hadden en daar na zijn we 3 uur gaan varen. Het was een rondje over de Kager plassen.  Het weer was super  en het was ook heel erg gezellig 

na de vaar partij zijn we gaan eten

aan de boulevard

en dat was ook heel erg leuk en na zo,n middagje buiten smaakte het geweldig

Maandag ben ik verder gegaan aan de overloop de trapstijl naar de zolder moest geverfd  en het plafond gefatsoeneerd. Ook heb ik de vloerbedekking heb ik er uitgehaald want het was erg beschadigd en het zat er volgens de berekening zat het er 21 jaar in. De trap bekleding  moet nog maar even blijven zitten
dat kan nog wel even

Maar als je de vloerbedekking er uit wil halen moet echt alles er uit dus het was echt een rommeltje in het kleine kamertje

Ik had tapijttegels gekocht die kon ik zelf leggen

en ik vind het eigenlijk heel erg opgeknapt
De tapijttegels leggen viel reuze mee

en de afwerking bij de trap ziet er ook netjes uit. Vanmiddag kregen we bericht dat de traplift 1 juni geplaatst word. Wij zijn er nu in ieder geval klaar voor.

Geen opmerkingen:

Oud- Leeuwenstein

Oud- Leeuwenstein