zondag 19 juni 2011

De Wolkast, en verdere bezigheden

Afgelopen woensdag ben ik naar het Escher Museum  geweest in het paleis op het Lange Voorhout in den Haag.
Het was echt de moeite waard de werken van Escher zijn heel fascinerend. Ik was alleen even vergeten dat mijn linker oog niet alles goed ziet , dus dat gaf af en toe voor problemen maar gelijk een goede reden om nog eens te gaan. Het voormalig paleis is ook echt de moeite waard en er was nog een foto tentoonstelling van Emma de Redder van Oranje die ook heel mooi was. Dus toch een heel goed bestede dag.

Vrijdag zijn Ad en ik mee geweest met de uitgaansdag van  het Rodekruis er waren 2 bussen met 100 personen van uit Pijnacker-Nootdorp en de reis was naar het Pluimvee museum in Barneveld
Het was ook erg gezellig en hoewel de mannen in de minderheid waren heeft Ad het ook onwijs naar zijn zin gehad. De foto hier onder  zijn de kuikentjes die onder een warmte lamp zitten.

Verder heb ik  nog een klein beetje geknutseld mijn wolkast zit nu vol met strengen wol

en de kasten zijn nu ook allemaal geverfd ende wolkast past geweldig op de vide
aan beide zijde komt nog een stukje kast maar die moeten nog gemaakt worden

In de kasten komen dan de brei en haakboeken in  en aan de andere kant komen  de breinaalden en andere accessoires. Ik heb al wat breinaalden klaar en ook enkele breiboeken
Nu zal ik eens wat laten zien dat niet gelukt is  ik heb een kleedje geklost en het is echt weer mislukt
Dit is kleedje nr.2 maar het is niet echt goed gegaan. Ik ga nog een keer voor de herkansing maar ik wacht wel even tot mijn linker oog geopereerd is .
Want ik heb echt moeite om het te zien, hopelijk over een paar maanden een die gelukt is.

1 opmerking:

Marian zei

Nou ja, je kan het toch opgevouwen neerleggen, zie je niets van en zo slecht is het toch ook niet.

Oud- Leeuwenstein

Oud- Leeuwenstein