zondag 31 juli 2011

Fietsen. Hartje geklost

Afgelopen week helemaal niet aan mijn winkel geknutseld , alle knutsel spullen stonden op de tafel maar ik kwam er niet toe.Wel ben ik woensdag  met Betty wezen fietsen
Ik ben eerst naar haar huis toe gegaan dat was al 12,5 km en van daaruit hebben we een klein rondje groenehart gefietst en dat was echt genieten  heerlijk door de polder  en de Weipoort ongelooflijk zo mooi al en landelijk als het daar is.


echt je krijgt dan een vakantie gevoel en dat zo dicht bij huis,

lekker gepicknickt onder weg  en het weer was ook heel lekker niet te heet en weinig of geen wind. Toen ik smiddags weer thuis was had ik 51 km gefietst en een heerlijk vakantie gevoel.

Ook heb ik mijn Hart dat ik aan het klossen was afgemaakt
Ik kon het nu weer goed zien

Hier het zelfde hart uit de spelde..

Het nieuwe project ligt al weer klaar dit is een Grondenlap in Torchon
dit is ook een groot project dat ook  met niet te fijn garen word geklost
het is echt om diverzen dingen te leren. zo als jullie zien hoef ik me nogv echt niet te vervelen.

Geen opmerkingen:

Oud- Leeuwenstein

Oud- Leeuwenstein