zondag 28 augustus 2011

Emely & Mary Broidery

Daar staan ze dan Emely & Mary in hun winkel
Maar voor ze er stonden had heel wat voeten in de aarde
Het lukte totaal niet  eerst de gezichten verven was echt een ramp.
Ik had al een tijd geen popjes meer gemaakt en dan blijkt dat je zulke dingen moet blijven doen want  het leek echt nergens op.

Het aan kleden ging wel maar toen moesten de haren er op dit kosten Mary drie vingers en een duim
na deze er weer te hebben aan gemaakt en  het haar weer het hoofd gehaald te hebben
(ook dat was niet om aan te zien) heb ik de de gezusters in een lege toilet rol gezet zo dat de vingers niet meer konden breken.

Een broodzakje over alles heen , dan gaat de kleding niet onder het haar, het hoofd er uit  om zo het haar er weer op te maken.

Zo zijn ze aan de achter zijde Emely de oudste van de twee heeft haar rode haar los hangen

En Mary de mollige heeft haar, haar opgestoken.

Het was een complete bevalling de gezusters .Ze staan nu in hun winkel die ze  "De handwerkwinkel" van de gezusters E&M Broidery genoemd hebben . dat komt ook op de voor gevel van hun pand te staan.
Verder moet er nog het een en ander ingekocht worden dus ik heb nog het  nodige aan de winkel te doen.

Maar de laatste weken kwam er niet zo veel  van knutselen omdat we weer een aantal dingen hadden waar we niet op gerekend hadden. Maar nu loopt alles weer.redelijk normaal. Ook heb ik na mijn staar operatie een andere bril en dat is echt helemaal fantastisch, ik kan nu alles weer heel erg goed zien.
Dit heeft ook nadelen zo heb ik wat dingen die in eens schoon gemaakt moeten worden.
en zo blijf je weer aan de gang.

Geen opmerkingen:

Oud- Leeuwenstein

Oud- Leeuwenstein